Saturday, February 27, 2010

menyulam rasa, bersilang perasaan, bersimpul hati.

Ahad 28 Feb, 11.35pg. Tak tau la apa sbbnya perasaan aku rase tak mnentu, suasana pagi yg agak sunyi dgn cuaca yg panas & redup bersilih ganti seolah2 tau pgolakan yg blaku dlm hati ni. Entah mgkin sbb rindu, bosan, suka, gembira, sedih, takut, sayang...hurmm semuanya bercampur aduk..


Mungkin aku terlalu memikirkan segala kemungkinan ttg diri aku di masa depan, hal pelajaran, keluarga, kerjaya, cinta? hurmm mmg manusia ni terlalu kompleks.. why not just let things happen... persoalan yg aku mmg tak leh jawab. Pernah ada org bgtau yg ak ni suke pendam ape yg aku rase, masalahnye kalo bgtau pon takde sspa yg leh myelesaikn pon. Yup mmg aku suke pendam ape yg aku rase, sbb kdg2 lbih baik kt korbankn perasaan sendiri & gembira bila tgk org lain bahagia jd berbaloikn pengorbanan tu.. wlupon sakit & pedih serta payah nk merelakan sesuatu hal tu tp aku yakin boleh memaksa diri ni utk paham dan memerimanya.. diri aku kan so what, no big deal!


Igt kata2 mak, kita kna buat mcm mane kita nak org buat pada kita... yes tu lah yg aku pegang sampai ke hari ni, tp yg baik je la kan takkn nk org wat jahat ngan kita lak.


tetttttttttt...... ttba2 aku tersedar ape yg aku merepek ni.. hurmm jam dh kul 1.00 jom lunch!

0 comments:

Post a Comment